تلاش بی وقفه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق گیلان در روزهای کرونایی
تلاش بی وقفه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق گیلان در روزهای کرونایی
اپلیکیشن سامانه ارتباط مردمی (سام) برای ارتباط مستقیم مشترکین و شرکت توزیع برق طراحی و منتشر شده است و این اپلیکیشن بصورت آنلاین و بدون نیاز به تماس، مشکلات مردمی در حوزه برق را ثبت و پیگیری می کند.

به گزارش رشتستان به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، دکتر محمداسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خلاصه عملکرد اینشرکت در شش ماهه اول سال را ارائه داد.

وی خاطر نشان کرد : باوجود شیوع گسترده کرونا در کشور و استان و با تلاش شبانه روزی همکاران جریان خدمات رسانی به مردم متوقف نشد  و به همت کارکنان این شرکت  در۶ ماهه اول سال جاری بالغ بر ۴۵۸ کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط (۲۰ کیلوولت ) و شبکه فشار ضعیف برای مشترکین جدید و رفع ضعف برق تعدادی از مشترکین قبلی مناطق شهری و روستایی با توجه به رشد جمعیت و رشد مصرف برق احداث شد.

هنرمند گفت : از ابتدای سال بازسازی شبکه های فرسوده برق با سرعت بیشتری درحال انجام است و به همین جهت در این مدت قریب به ۱۲۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده و معیوب برکنار و شبکه های جدید با کابل خودنگهدار جایگزین آنها در مناطق شهری و روستایی شد و ۴۸۴۸ اصله پایه های فشار ضعیف و متوسط بتونی (تیرهای برق) در استان نصب و ۶۲۲ پایه چوبی و فرسوده فشار ضعیف و متوسط برکنار شد .

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود : در این مدت تعداد ۴۰۳ دستگاه ترانسفورماتور(زمینی و هوایی) با ظرفیت ۴۸۱۲۵ کیلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد .

مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت : در شش ماهه اول سالجاری ۲۲۵۵۷ مشترک جدید به مجموعه مشترکین شرکت افزوده شدند . 

هنرمند گفت : باتوجه اینکه تنها منبع درآمد شرکت توزیع برق گیلان جهت انجام تعمیرات و احداث شبکه های جدید، دریافت بهای برق مصرفی از مشترکین می باشد از این رو از مشترکین گرامی انتظار می رود تا با پرداخت صحیح و به موقع بهای برق مصرفی یاری رسان مجموعه شرکت توزیع برق استان گیلان در تامین برق پایدار و مطمئن باشند.

وی در خاتمه تاکید کرد : اپلیکیشن سامانه ارتباط مردمی (سام) برای ارتباط مستقیم مشترکین و شرکت توزیع برق طراحی و منتشر شده است و این اپلیکیشن بصورت آنلاین و بدون نیاز به تماس، مشکلات مردمی در حوزه برق را ثبت و پیگیری می کند و مشترکین می توانند با ثبت آدرس محل کار یا سکونت خود از دیگر خدمات آن مانند خاموشی های روز جاری و آینده باخبر شوند و این اپلیکیشن از طریق سایت شرکت توزیع برق گیلان به آدرس www.gilanpdc.ir  قابل دانلود می باشد .

  • منبع خبر : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان