تقدیر از جانبازان و ایثارگران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان
تقدیر از جانبازان و ایثارگران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس طی لوح سپاسی از سوی مدیر و رئیس بسیج شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از دلاوری ها و رشادت های ده تن از جانبازان و ایثارگران این شرکت تقدیر شد.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ؛  این مراسم با حضور مدیر ، مسئولین و تنی چند از کارکنان این شرکت و حجرتی ، راوی و یکی از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس ، عصر روز شنبه مورخ پنجم شهریور ماه سال جاری در انبار نفت شهید بهمنی مقدم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد .
بالادست ، مدیر منطقه گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  رشادت های دو شهید بزرگوار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، بهمنی مقدم و اسدپور ، گفت : « همانطور که امام راحل فرمودند «بسیج مدرسه عشق است » در۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ جوانان غیور کشور به فرمان امام لبیک گفتند و برای دفاع از میهن به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و برای دفاع از آرمان های کشور جان خود را هدیه کردند و خوش به سعادتشان که در کنار ائمه اطهار ، حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسین (ع) هستند . »
وی همچنین افزود : « ما در اطراف خود شعار « ما ملت حسینیم » را می بینیم ، تا زمانی که دیدگاه ما دیدگاه حسینی باشد خبری از ظلم ، حسد و بغض نخواهد بود و دل سرشار از محبت می شود همان مدینه فاضله که همه به دنبال آن هستند و این دیدگاه حسینی و قرآنی است ، امیدوارم که نگاه همه ما نگاه حسینی و قرآنی باشد که با بهره‌گیری از آیات الهی ،کلام وحی ، اهل‌بیت(ع) درخدمت ولایت و مردم باشیم. »
حجرتی ، راوی جنگ با بیان یاد و خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس گفت  : « آن روزها ، روزهای معجزه بود . بهترین دوران زندگی ما بود چون در این دوران تنها دلبستگی ما از زندگی یک کوله پشتی بود و هیچ دلبستگی به این دنیا نداشتیم . »

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان