تشکر و قدردانی از مدیران و خبرنگاران شبکه استانی باران بجهت همکاری در گذر از پیک تابستان
تشکر و قدردانی از مدیران و خبرنگاران شبکه استانی باران بجهت همکاری در گذر از پیک تابستان
محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان با حضور در صدا و سیمای مرکز استان ضمن دیدار و گفتگو با محمد باقرزاده مدیرکل این سازمان، از زحمات مدیران و خبرنگاران شبکه استانی باران تجلیل و قدردانی بعمل آورد.

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان – مهدیزاده  مدیر عامل  این شرکت گفت: صداوسیمای مرکز گیلان نقش کلیدی در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم شریف استان به ویژه در زمان وقوع بحران ها دارد و همکاری این سازمان با شرکت توزیع نیروی برق استان در فصل پیک تابستان سالجاری مشهود بود.

وی در ادامه این نشست به کارکرد مهم و تاثیر گذار رسانه در مبحث آگاه سازی مدیریت مصرف برق اشاره کرد و افزود: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و با نقدها، اطلاع رسانی ها، آگاه سازی های خود ما را متوجه نقایص، کمبود ها یا نقاط قوت عملکردمان می کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان نقش خبر و رسانه را در دنیای کنونی بی بدیل دانست و افزود : از توانمندی های شبکه استانی باران که مخاطبین پرشماری در گیلان دارد می توان برای مباحث مهمی همچون آگاه سازی مدیریت مصرف انرژی بهره برد.

در ادامه این دیدارمحمد باقرزاده مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به ضرورت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان گفت: تامین برق پایدار و خدمت رسانی به مردم یک وظیفه ملی و دینی است و خصوصا در فصل گرما و اهمیت انرژی برق به منظور تامین آسایش شهروندان این آمادگی را داریم با مجموعه صنعت برق استان همراه باشیم و درجهت اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف گام برداریم.

باقرزاده افزود: برنامه ریزی برای فرهنگ سازی و نهادینه سازی فرهنگ صرفه جوئی در مصرف انرژی باید به گونه ای باشد که تمام اقشار جامعه درسنین مختلف اعم از کودک، نوجوان و بزرگسال را شامل شود.

در این نشست که جمعی از معاونین و مدیران دو سازمان حضور داشتند از سوی مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن تشکر از تلاشهای مستمر مجموعه خبرنگاران صدا و سیما در فصل گرم تابستان که همواره همکاری شایسته ای با شرکت توزیع برق استان در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی برای مصرف بهینه برق داشتند ، با ارائه لوح تقدیر از جمعی از مدیران و خبرنگاران صدا وسیمای گیلان قدردانی شد .

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان