تداوم روند پایدار سازی شبکه های توزیع برق در مناطق کم برخوردار استان گیلان
تداوم روند پایدار سازی شبکه های توزیع برق در مناطق کم برخوردار استان گیلان
شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان؛

دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در ادامه تلاش ها برای پایدارسازی شبکه های توزیع برق استان از تبدیل ۱۲۰۰ متر شبکه مسی فرسوده به کابل خودنگهدار در روستای بیجار پس بخش سنگر از توابع شهرستان رشت خبر داد.

طی آیینی با حضور جمعی از مسئولین استان و شرکت توزیع نیروی برق گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار در روستای بیجار پس بخش سنگر از توابع شهرستان رشت اجراء شد.

دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل توزیع نیروی برق گیلان در این آیین گفت: در ادامه تلاش ها برای پایدارسازی شبکه های توزیع برق استان، ۱۲۰۰ متر شبکه مسی فرسوده در روستای بیجار پس بخش سنگر با اعتباری معادل ۱۸۰ میلیون ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۱۵ نفر از همکاران، ۴ اکیپ عملیاتی با ۵ خودروی سبک و سنگین معادل ۶۰ نفر  به فعالیت پرداختند.

وی افزود: از آغاز سال گذشته به منظور پایداری شبکه و تامین انرژی برق مشترکین در سطح استان گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه فرسوده مسی به کابل خودنگهدار در حال اجرا می باشد.

هنرمند اظهار داشت: درفاز اول اجرای این طرح ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده با صرف هزینه ۱۲۰میلیارد تومان به کابل خود نگهدار مجهز شد و در فاز دوم نیز ۱۰۰۰ کیلومتر دیگر با اعتبار۱۵۰ میلیارد تومان در گیلان آغاز شده است.

گفتنی است در این مراسم مهندس  حسینی فر مدیر امور سنگر  و  جمعی دیگر از مسئولین این شهرستان حضور داشتند.