تجلیل از بانک رفاه کارگران به دلیل اقدامات موثر در حمایت از نظام سلامت کشور
تجلیل از بانک رفاه کارگران به دلیل اقدامات موثر در حمایت از نظام سلامت کشور
در پی مشارکت در برگزاری و حضور موثر بانک رفاه کارگران در اولین همایش تولید تجهیزات پزشکی دانش‌بنیان با رویکرد تقسیم کار ملی، دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس این همایش با اهدای لوح تقدیر از دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل این بانک قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اولین همایش تولید تجهیزات پزشکی دانش‌بنیان با رویکرد تقسیم کار ملی روز یکشنبه ۲ مرداد ماه در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران برگزار شد و بانک رفاه کارگران به عنوان بانک سلامت‌محور حضور فعال و موثری در برگزار این همایش داشت.

لازم به ذکر است، بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر و به واسطه شیوع ویروس کرونا در کشور با توسعه خدمات خود در حوزه سلامت، به عنوان بانک برتر و پیشرو شبکه بانکی در این حوزه شناخته می‌شود. اقدامات این بانک در حوزه مذکور با هدف ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‎های اجتماعی اجرایی می‌شود. اهدای کمک‌های بلاعوض به دانشگاه‌های علوم پزشکی، مشارکت در ساخت بیمارستان در مناطع محروم کشور، توزیع بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در مناطق حاشیه‌ای شهرهای بزرگ، حمایت از پویش‌های اجتماعی حوزه سلامت، ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق کمتر توسعه‌یافته، حمایت تسهیلاتی از فعلان حوزه سلامت، مشارکت در اجرای طرح نسخ الکترونیک سازمان تامین اجتماعی، حمایت از واحدهای تولیدکننده ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و… ازجمله مهم‌ترین اقدامات بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر در راستای حمایت از حوزه سلامت کشور بوده است.

تجلیل از بانک رفاه کارگران به دلیل اقدامات موثر در حمایت از نظام سلامت کشور
  • منبع خبر : بانک رفاه کارگران