بیمه شدگان تامین اجتماعی از طریق پیامک از نسخه نویسی الکترونیک مطلع خواهند شد
بیمه شدگان تامین اجتماعی از طریق پیامک از نسخه نویسی الکترونیک مطلع خواهند شد
اجرای نسخه الکترونیک و حذف تدریجی دفترچه های درمانی علاوه بر صرفه جوئی های ریالی و زمانی برای مخاطبان و سازمان ، با استقرار کامل ، رضایتمندی همگانی را بدنبال خواهد داشت .

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل  تامین اجتماعی استان گیلان؛ علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان این مطلب ، افزود : نیمی از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار داشته و تا پیش از اجرای توقف صدور دفترچه های درمانی ، بیش از یک میلیون جلد دفترچه نزد مخاطبان این سازمان در گیلان بوده است .

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح نسخه الکترونیک و استقبال خوب مراکز درمانی و پزشکان ، علاوه بر صرفه جوئی های ریالی و زمانی برای بیمه شدگان ، بازنشستگان و سازمان ، شاهد رضایتمندی همگانی بویژه پس از استقرار کامل خواهیم بود اظهار داشت : در ادامه این طرح ، پس از هر ویزیت و استفاده پزشک از نسخه الکترونیک و سامانه مربوطه ، به بیمه شدگان پیامکی ارسال خواهد شد که این امر امکان سوء استفاده را از بین خواهد برد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین خاطر نشان ساخت : بیمه شدگان عزیز میتوانند از محتوای نسخ و پرونده سلامت خود نیز از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir در منویی که با این نام تعریف شده آگاه گردند .

علی حسین نژاد اجرای طرح نسخه الکترونیک را تحولی اثرگذار در حوزه درمان و اقدامی ماندگار برشمرد که آثار مثبت آن به مرور زمان برای همگان ملموس تر خواهد بود .