بازنشستگان آئینه تمام نمایی از آینده شاغلین بوده و حرمت داری و تکریم آنان یک تکلیف است .
بازنشستگان آئینه تمام نمایی از آینده شاغلین بوده و حرمت داری و تکریم آنان یک تکلیف است .
آئین تجلیل از همکاران بازنشسته تامین اجتماعی شعب لاهیجان و سیاهکل با حضور مدیرکل استان برگزار شد .

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، با هدف تجلیل و پاسداشت خدمات ۳۰ ساله همکاران بازنشسته و در راستای تکریم شأن و منزلت آنان ، طی مراسمی از ۵ بازنشسته تامین اجتماعی شعب لاهیجان و سیاهکل با حضور علی حسین نژاد مدیرکل استان تجلیل بعمل آمد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این آئین بازنشستگی را دوره ای جدید از زندگی و بمثابه نقطه عطفی برای آغازی دوباره دانسته و اظهار داشت : رسیدن به بازنشستگی با خوشنامی و عزت ، افتخار است که آرزوی هر یک از کارکنان بوده و تنها نصیب انسانهایی میگردد که با حسن خلق ، مردمداری و عشق به همنوعان مسیر خدمت را صادقانه طی می نمایند .

وی بازنشستگان را آئینه تمام نمایی از آینده شاغلین ترسیم و حرمت داری و تکریم آنها را یک تکلیف دانست .

علی حسین نژاد با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی عرصه ای مقدس برای خدمت گزاری به مردم است افزود : بازنشستگان در واقع سازندگان و تربیت کنندگان نیروهای شاغل امروز بوده و بواسطه سالها تلاش و زحمت و کسب تجربیات ارزشمند بمنزله گنجینه هایی از خرد محسوب میگردند .

وی با تاکید بر لزوم تداوم ارتباط بازنشستگان با سازمان و انتقال دانش و تجربیات به نسل جوان ، جایگاه این قشر را بعنوان فرهیختگان و پیشکسوتان در جامعه ارزشمند دانسته و رعایت شأن و منزلت آنها را یک وظیفه اخلاقی برشمرد .

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و تبریک و تقدیم هدایایی از این عزیزان تجلیل گردید .

شایان ذکر است در ماههای اخیر بیش از ۳۰ نفر از همکاران تامین اجتماعی به افتخار بازنشستگی نائل گردیدند که بدلیل ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، برنامه مرسوم تجلیل از آنان برگزار نشده و بمنظور جلوگیری از تجمع ، در قالب نشستهای شعبه ای از این عزیزان قدردانی گردید .