بازدید کمی از یکصد باب جایگاه CNG استان گیلان انجام شد
بازدید کمی از یکصد باب جایگاه CNG استان گیلان انجام شد
استان گیلان از حیث رتبه بندی جایگاههای CNG در کل کشور ، در رده ششم قرار دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، علی اصغر عباسی ، گفت : « استان گیلان دارای یکصد باب جایگاه CNG می باشد وبازدیدکمی مشترک توسط کارشناسان این شرکت به همراه شرکت گاز ، سازمان صنعت معدن و تجارت و تعزیرات به صورت نامحسوس هر ماهه و موردی انجام می شود .

وی با بیان اینکه این بازدیدها در راستای تعهدبه انجام مسئولیت اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی انجام می شود گفت : «این بازدیدها  با هدف حفظ و حراست از حقوق بیت المال و جلوگیری از هرگونه کم فروشی از جایگاههایCNG استان صورت می گیرد و منطبق بر استانداردهای فنی و عملیاتی است . »
مدیر منطقه گیلان گفت  : « کمیت میزان فروش سوخت طبیعی ، بررسی و آزمون نازل های CNG توسط دستگاههای دقیق برای جلوگیری از هرگونه کم فروشی ودر نهایت رضایتمندی مراجعین از اهم مواردی است که مورد ارزیابی بازرسان پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و اداره استاندارد است. »
وی افزود : « به منظور حفظ بیت المال و در راستای جلوگیری از هرگونه مغایرت درمیزان فروش جایگاهها و مصرف ثبت شده در ایستگاههای اندازه گیری ، شرکت گاز استان برای بررسی دقیق تر نسبت به تعویض ادوات اندازه گیری اقدام می نماید. »
مدیر منطقه گیلان گفت : « در پایان این بازدید ها تمامی موارد ارزیابی شده و نواقص موجود به مالکان و بهره برداران اعلام می شود تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن نواقص اقدام کنند و درصورت عدم رفع نواقص نسبت به تعلیق و معرفی بهره براداران خاطی به مراجع ذیصلاح اقدام خواهد شد . »
وی در ادامه گفت : « اکنون ۱۰۰ باب جایگاه CNG در استان گیلان فعال است که با ۲۴۱ دیسپنسر و ۴۸۱ نازل فعال به طور متوسط بالغ بر یک میلیون متر مکعب CNG  به صورت روزانه در سطح استان عرضه می شود  . »
مدیر منطقه گیلان با اشاره به اینکه از حیث رتبه بندی جایگاههای CNG در کل کشور ، استان گیلان در رده ششم قرار دارد گفت : « کنترل و بازرسی به موقع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از جایگاههای CNG به صورت مستمر وپایدار منجر شده که این شرکت سهم به سزایی در حفظ و صیانت از حقوق بیت المال را داشته باشد .

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان