بازدید وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان از روند تکمیل آزادراه رشت قزوین
بازدید وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان از روند تکمیل آزادراه رشت قزوین
وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان، از روند تکمیل آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار و منحیل بازدید کردند.

به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ؛ مهندس محمد اسلامی و دکتر ارسلان زارع از عملیات اجرایی تکمیل آزادراه رشت قزوین محدوده منجیل و رودبار بازدید کردند.

آزادراه رشت قزوین ۱۳۸ کیلومتر طول دارد که ۱۲۹ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است . بخش‌های باقی مانده این محور، حدفاصل منجیل تا رودبار به طول ۱۱.۳ کیلومتر یکی از مهمترین گلوگاه‌های ترافیکی در این آزادراه محسوب می‌شود که از این میزان ۳.۲ کیلومتر در سال ۹۵ به بهره برداری رسید و ۸.۲ کیلومتر آن در قالب دو قطعه به طول ۳.۳ و ۴.۹ کیلومتر و بهره مندی از ۷ دستگاه پل به طول ۱۶۸۷ متر و۴ دستگاه تونل به طول ۲۸۳۱ متر ، از زمستان سال۹۷ آغاز و با جدیت درحال اجرا است.

حضور در همایش بین المللی اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نقش ژئوپلیتیک مناطق آزاد در توسعه روابط منطقه ای، بازدید از قطعه ۷ پروژه راه آهن رشت – انزلی ، بازدید از روند ساخت اسکله در منطقه آزاد انزلی ، بازدید از روند احداث بزرگراه کنارگذر بندر انزلی و حضور در مراسم آغاز عملیات ساخت و بهره برداری از ۹ پروژه اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان از برنامه های امروز وزیر راه و شهرسازی در سفر به گیلان بود.

  • منبع خبر : استانداری گیلان