اولین جلسه شورای مشورتی دهیاران رشت برگزار شد
اولین جلسه شورای مشورتی دهیاران رشت برگزار شد
به دستور فرماندار رشت، اولین جلسه شورای مشورتی دهیاران این شهرستان با حضور نمایندگان دهیاران ۶بخش تابعه شهرستان رشت برگزار شد.
به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت؛ به دستور مهندس علی فتح اللهی اولین جلسه شورای مشورتی دهیاران شهرستان رشت عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد.
فرماندار رشت در این جلسه با تشریح اهداف این شورا، گفت: شناسایی دقیق مسائل و مشکلات پیش روی دهیاران و توسعه روستایی و بهره گیری از ایده ها و پیشنهادات دهیاران  در جهت ارائه راهکارهای لازم در جهت رفع مشکلات از جمله کارویژه های این شورا خواهد بود.
مهندس فتح اللهی با بیان اینکه بر همین اساس نمایندگان دهیاران شهرستان در جلسات تصمیم ساز شهرستان حضور خواهند داشت، افزود: نتایج و جمع بندی  شورای مشورتی دهیاران در خصوص مسائل پیش روی توسعه روستا در جلسات با نمایندگان و مدیران استانی و شهرستانی مطرح و برای آن چاره اندیشی خواهد شد.
وی با اشاره به وظایف خطیر و گسترده دهیاران در سطح روستا، خاطرنشان کرد: دهیاران علی رغم همه محدودیت ها به لحاظ امکانات و اعتبارات، ارائه دهنده خدمات ارزشمندی به مردم روستا هستند که بهبود وضعیت خدمات رسانی در سطح روستا نیازمند شناسایی دقیق مشکلات و بهره گیری صحیح از ظرفیت های موجود روستا جهت غلبه بر مشکلات است.
فرماندار رشت مشکلات و خلا های قانونی در جهت بهره گیری مناسب از ظرفیت ها را از جمله مسائل پیش روی دهیاران در جهت توسعه روستا دانست و افزود: در همین راستا باید به درستی از ظرفیت نمایندگان شهرستان و استان در جهت غلبه بر نقایص و کاستی های قانونی بهره گرفت.
سید باقر عادلی پیمان بازدیدی، عابد پور اکبر از بخش مرکزی، حر ترابی، جواد افکنده، محمد جواد فلاح از بخش خمام، روح الله تیموری، اکبر علی محمدپور، سجاد صولت از بخش سنگر، غلامرضا امیددوست، مهدی نگرانی، ابراهیم گلپور از بخش کوچصفهان، آرمین سمیع، عیسی نجفی، سیمین رسولی از بخش لشت نشا و محمد عاشوری، داود امیرپور، روح الله وهابی از بخش خشکبیجار در زمره ۱۸ دهیاری هستند که با پیشنهاد بخشداران تابعه شهرستان رشت به عنوان عضو شورای مشورتی دهیاران شهرستان رشت معرفی شدند.
  • منبع خبر : فرمانداری رشت