انصراف مربی تیم ملی والیبال از حضور در تیم ملی
انصراف مربی تیم ملی والیبال از حضور در تیم ملی
سرپرست تیم ملی والیبال گفت: سعید رضایی بنا به دلایل شخصی در این مقطع زمانی قادر به حضور در کنار تیم ملی نیست.

سومین روز اردوی آماده‌سازی تیم ملی، عصر دیروز (دوشنبه) با انجام تمرینات بدنسازی و توپی در سالن فدراسیون پیگیری شد و ملی‌پوشان امروز استراحت می‌کنند.
محمدرضا تندروان، مربی تیم ملی والیبال با اشاره به برنامه‌ تدوین شده برای ملی‌پوشان به صورت پلکانی، اظهار داشت: طبق نظر ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی، با افزایش سطح آمادگی بازیکنان، تمرینات را سخت‌تر و پیشرفته‌تر کردیم و تا آخر هفته شاید به تمرینات شش به شش برسیم.
تندروان درباره روند تمرینی بازیکنان تیم ملی گفت: در سه روز نخست اردو، بیش‌تر تمرکز بازیکنان و کادر فنی بر روی مسائل پزشکی و پیاده کردن پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا در اردوی ملی‌پوشان بود.
وی با اشاره به دوری دو هفته‌ای بازیکنان از تمرین و مسابقات در ایام نوروز، تصریح کرد: از عصر روز شنبه، تمرینات آمادگی جسمانی را شروع کردیم که برای برگشت به والیبال بازیکنان، تمرینات خاص آشنایی با توپ بعد از دو هفته دوری داشتیم. خوشبختانه بازیکنان در شرایط جسمانی مناسبی قرار دارند و به همین دلیل، علاوه بر تمرینات بدنسازی، تمرینات توپی مرحله بعدی را شروع کردیم.
امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال درباره مرخصی سعید رضایی، مربی تیم ملی گفت: طی صحبتی که با سعید رضایی داشتم، او اعلام کرد برای انجام امور شخصی نیاز به چند روز مرخصی دارد و با گذشت چند روز از این مرخصی، رضایی در نهایت اعلام کرد که بنا به دلایل شخصی در این مقطع زمانی قادر به حضور در کنار تیم ملی نیست.
تیم ملی والیبال ایران در سال جاری لیگ‌ ملت‌ها و بازی‌های المپیک توکیو را پیش رو دارد و خود را برای حضور شایسته در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم