افتتاح نمایشگاه عکس نقش زنان گیلانی در دوران جنگ تحمیلی
افتتاح نمایشگاه عکس نقش زنان گیلانی در دوران جنگ تحمیلی
صبح روز پنجم مهر ماه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس نقش زنان گیلانی در دوران جنگ تحمیلی با حضور نماینده مردم شریف شهرستانهای املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام صفری ، مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان زهرا یعقوب نژاد و جمعی از معاونین ، روسای دوایر ستادی ، همکاران و همشهریان گیلانی در محوطه بهزیستی استان افتتاح شد .

به گزارش رشتستان به نقل از اداره کل بهزیستی استان گیلان مدیر کل بهزیستی گیلان در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس گفت : در این نمایشگاه حدود ۹۰ عکس از ایثارگری های زنان در جبهه و پشت جبهه و همچنین فداکاری های مدافعان سلامت به نمایش گذاشته شده است .
دکتر حسین نحوی نژاد افزود : این نمایشگاه از امروز تا ۳ روز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۵ در محوطه اداره کل بهزیستی  گیلان دایر است و علاقمندان می توانند از آن بازدید کنند .
حجت الاسلام صفری نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی هم به نقش زنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود : بانوان کشورمان در دفاع مقدس با حمایت از رزمندگان با تمام توان از آب و خاک ایران اسلامی دفاع کردند و برخی از آنها در این راه شهید شدند.
گفتنی است در این مراسم دکتر جمال محمدی رزمنده و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم در خصوص دوران هشت سال جنگ تحمیلی و نقش زنان در دوران دفاع مقدس سخنرانی کردند .

  • منبع خبر : اداره کل بهزیستی استان گیلان