ارتباط مستقیم با مردم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌ها ی مردمی گیلان
ارتباط مستقیم با مردم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌ها ی مردمی گیلان
هم استانی های عزیز می‌توانند در این زمان برای بیان مسائل و مشکلات حوزه شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان به طور مستقیم گفت‌وگو کنند.

طبق گزارش رشتستان مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان روز چهار شنبه ۲۳ مهر ماه سال ۱۳۹۹ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰:۳۰ با حضور در دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌های مردمی پاسخ می دهد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان ، با عنایت به تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر استفاده از ظرفیت های دولت الکترونیک در خدمت رسانی به مردم و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد ، و ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانه سامد، مهندس وحید خرّمی مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، روز چهارشنبه مورخ ۲۳ مهرماه سال ۱۳۹۹ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰:۳۰ به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌ها و شکایات مردمی پاسخ می دهد.

گفتنی است : هم استانی های عزیز می‌توانند در این زمان برای بیان مسائل و مشکلات حوزه شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان به طور مستقیم گفت‌وگو کنند.