ارائه بیش از ۹۴ هزار نفر ساعت آموزش به کارکنان شرکت گاز گیلان
ارائه بیش از ۹۴ هزار نفر ساعت آموزش به کارکنان شرکت گاز گیلان
با هدف ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم و مشترکین، شرکت گاز استان گیلان به کارکنان خود در سال گذشته، 94 هزار و 314 نفر ساعت آموزش داده است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت:  این میزان نسبت به سال ۱۳۹۹ بیش از ۵ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه این دوره های آموزشی برای بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ نفر پرسنل رسمی، قراردادی و پیمانکاری برگزار شده است، گفت: انجام این آموزش ها موجب بهبود سطح کیفی عملکرد کارکنان و ارائه خدمات به مصرف کنندگان گاز طبیعی شده است.

جمال نیکویی در خصوص موضوعات دوره های آموزشی برگزار شده اظهار داشت: تکنیک های برنامه ریزی و سازماندهی، مدیریت دارایی های فیزیکی، قوانین و مقررات مالی، مسئولیت حقوقی شرکت های دولتی و مدیران و آشنایی با قانون رسیدگی به تخلفات اداری از مهم ترین موضوعات دوره های آموزشی برگزار شده در سال ۱۴۰۰ می باشند.

مدیرعامل گاز گیلان درخصوص روند برگزاری دوره های آموزشی در دوران شیوع بیماری کرونا گفت: این شرکت با تغییر روند آموزش از حضوری به مجازی، علیرغم شیوع ویروس کرونا در استان، دوره های آموزشی مرتبط با پرسنل را مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته در زمان تعیین شده انجام داده است.

وی در پایان با بیان اهمیت برگزاری دوره های آموزشی درجهت بهبود مستمر عملکرد کارکنان در حوزه های مختلف اظهار داشت: افزایش سطح کیفی عملکرد کارکنان موجب بهبود بهره وری در سازمان و به تبع افزایش رضایتمندی مهم ترین سرمایه های شرکت گاز یعنی مردم و مشترکین خواهد شد.

  • منبع خبر : گاز گیلان